بزرگترین باشگاه بدنسازی تهران

بزرگترین باشگاه بدنسازی

مدرن ترین و بزرگترین باشگاه بدنسازی تهران

سام فیت به عنوان مدرن ترین و بزرگترین باشگاه بدنسازی بهترین امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد. ورزشکاران زیادی به واسطه ی تمرین در سام فیت به مسابقات بین المللی راه پیدا می کنند. مدرن ترین امکانات و دستگاه های روز دنیا در سام فیت وجود دارد. تمامی شعب سام فیت دارای فضایی آرام و وسیع با تهویه مطبوع و مناسب می باشند.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی برای بانوان و آقایان ایرانی که به سلامت و فیت کردن اندام خود می اندیشند؛ بهترین امکانات را تدارک دیده است.

رختکن هوشمند در بزرگترین باشگاه ورزشی

از امکانات لاکچری ترین باشگاه بدنسازی سام فیت می توان به رختکن هوشمند اشاره کرد. رختکن سام فیت مجهز به قفل هوشمند می باشد که برای محافظت از کمد ها و وسایل شخصی افراد بسیار مناسب است. این قفل الکترونیکی بر روی درب کمد نصب می شود و باعث امنیت و آسودگی خاطر ورزشکاران است. برای باز کردن قفل کمد از تگ های آنتن دار متفاوت استفاده می شود. از مزایای هوشمند سازی قفل کمد های باشگاه سام فیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالای قفل های کمد نسبت به حرارت، ضربه و رطوبت

قفل شدن در به محض بسته شدن

ایمنی و امنیت بالا در شلوغی و آسودگی خاطر

به وجود آمدن ظاهری شیک و جذاب که برای ورزشکاران لذت بخش خواهد بود.

بزرگترین باشگاه بدنسازی

سام فیت دارای به روز ترین دستگاه های دنیا

اگر تازه شروع به ورزش کرده اید یا از باشگاه دیگری به هر دلیلی جدا شدید؛ پیوستن به باشگاه بدنسازی  vip حسابی شما را سر حال آورده و انگیزه ی بیشتری در راستای رعایت تمرینات ورزشی منظم به شما می دهد. زیرا بهترین و به روز ترین دستگاه های بدنسازی دنیا در این باشگاه موجود است. این دستگاه ها با راهنمایی مربیان متخصص سام فیت به زیبایی اندام شما کمک زیادی خواهد کرد. تمامی آن ها استاندارد بوده و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نخواهند آورد.

ساعات تمرین منعطف در لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

بسیاری از افراد اهل ورزش و ورزشکاران حرفه ای به علت مشغله ی کاری در طول روز قادر به حضور در بزرگترین باشگاه ورزشی و بهره بردن از امکانات آن نیستند. تحقیقات نشان داده که افراد زیادی فارغ از مشغله ها علاقه دارند در شب تمرین کنند. ساعات تمرین بزرگترین باشگاه بدنسازی از انعطاف بالایی برخوردار است. این موضوع به همه ی افراد امکان انتخاب می دهد که در هر ساعاتی که تمایل دارند به تمرین و کالری سوزی بپردازند.

فضای شیک و وسیع سام فیت

فضای وسیع و مدرن سام فیت از لحاظ معماری و رنگ بندی بسیار جذاب و آرامش بخش به نظر می رسد. علاوه بر جلوه ی بصری تهویه مطبوع باشگاه از دیگر نکاتی است که برای ورزشکاران حائز اهمیت است. فضای گسترده و تهویه ی مناسب باشگاه موجب می شود تا ورزشکاران در حین تمرین احساس ناراحتی نکنند.

بزرگترین باشگاه بدنسازی

نظارت برجسته ترین مربیان بین المللی فدراسیون در باشگاه بدنسازی vip

سام فیت به عنوان یک باشگاه مجهز و همه چی تمام ظاهر شده و در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد. دختران و پسرانی که دوست دارند اندام خوش فرمی داشته باشند یا سلامت فیزیکی خود را به سطح مطلوبی برسانند؛ ابتدا باید یک مربی درجه یک انتخاب کنند. مربیان لاکچری ترین باشگاه بدنسازی تهران تمرینات متنوع و زیادی را با توجه به اندام شما و هدفی که در راستای ورزش کردن دنبال می کنید، ارائه می کنند. این تمرینات که ممکن است در زمینه ی فیتنس یا بدنسازی باشد گام به گام شما را به داشتن بدنی ایده آل نزدیک تر می کند. مربیان متخصص و با تجربه ی بزرگترین باشگاه ورزشی جوری برنامه ریزی خواهند کرد تا بدون کمترین آسیبی به سلامتی شما با طی کردن روند چربی سوزی و کالری سوزی سالم، یک هیکل متناسب و عضله ای داشته باشید.

ایمنی بالا در مجهزترین و بزرگترین باشگاه بدنسازی

جوانان امروزه بیشتر از هر دوره ی زمانی دیگر به اهمیت تناسب اندام و داشتن یک هیکل جذاب پی برده اند. انتخاب لاکچری ترین باشگاه بدنسازی که از همه لحاظ درجه یک است اولین و مهم ترین گام برای رسیدن به این مقصود می باشد. سام فیت محیط بسیار امنی را تدارک دیده تا افراد بتوانند ساعات زیادی را با آسودگی خیال به تمرین بپردازند. تمامی دستگاه های بدنسازی و تجهیزات بدون کوچک ترین نقص و با امنیت بالا در اختیار شما قرار می گیرند. از همه مهم تر کادر مجرب باشگاه است که بر تمامی تمرینات شما نظارت دارند و اجازه نمی دهند تا با انجام تمرینات اشتباه به بدن خود آسیب برسانید. در باشگاه بدنسازی vip کلیه ی دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده و تمامی افراد از وسایل شخصی خاص خود برخوردار هستند.

بزرگترین باشگاه بدنسازی

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی در تهران علاوه بر امکانات اصلی شامل امکانات تفریحی و مسرت بخشی مانند میز بیلیارد، میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ و… هم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات فعالیت شعبات باشگاه سام فیت در تعطیلات پایان ماه صفر

شعبه الماس طبق روال عادی

شعبه صبا مال آقایان طبق روال عادی

شعبه صبا مال بانوان از ساعت 10 صبح الی 18 عصر

شعبه جمهوری آقایان از ساعت 8 صبح الی 20 شب

شعبه جمهوری بانوان از ساعت 10 صبح الی 18 عصر

شعبه شهرری از ساعت 8 صبح الی 20 شب

شعبه یافت آباد طبق روال عادی

Call Now Button