سام فیت لاکچری ترین باشگاه بدنسازی تهران

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

معرفی لاکچری ترین باشگاه بدنسازی تهران

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی تهران : یک باشگاه بدنسازی خوب کمک می کند تا شما با پرورش عضلات خود آن ها را قوی تر و حجیم تر کنید. بدنسازی اگر به شکل درستی انجام شود و تمرینات در مسیر درستی پیش بروند؛ موجب طول عمر بیشتر و عملکرد بهتر اندام ها می شود. بدنسازی به سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان کمک شایانی می کند.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

امکانات باشگاه بدنسازی vip

انتخاب یک باشگاه خوب و پر امکانات مهم ترین گام برای شروع ورزش است. مجموعه ورزشی سام فیت لاکچری ترین باشگاه بدنسازی کشور است که در سطح استاندارد های جهانی ظاهر شده است. بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران حرفه ای در ایران به صورت پیوسته در سام فیت مشغول ورزش و بدنسازی هستند. این باشگاه دارای هشت شعب مختلف در سطح تهران می باشد. کلیه ی شعب از امکانات ویژه و محیطی سالم و مجهز برخوردار هستند.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

دستگاه های بدنسازی موجود در باشگاه سام فیت همگی جزو مدرن ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها هستند که روند تقویت اندام و عضله سازی را سرعت می بخشند. انواع هالتر، دمبل های سنگین و سبک، کیک بک، کراس اور، دستگاه های پرس سینه، دستگاه فلای، جلو پا ، سیم کش و… با کیفیت ساخت استاندارد در بزرگترین باشگاه بدنسازی سام فیت وجود دارند. مجموعه ورزشی ما تمامی این امکانات را هم برای آقایون و هم برای خانم ها در سراسر تهران فراهم کرده است.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

مربی های حرفه ای سام فیت

تیم مربیان سام فیت که متشکل از افراد کاربلد و حرفه ای می باشد به هدایت شما در رشته ی بدنسازی کمک خواهند کرد. مربیان ما علاوه بر آموزش به تقویت انگیزه و روحیه ی ورزشی شما کمک خواهند کرد. در بزرگترین باشگاه ورزشی تمامی مربی ها دارای گواهی نامه ی مربی گری می باشند و جزو متخصصین این حوزه به حساب می آیند. مربیان با تجربه ی سام فیت تمرینات مناسبی را به شما ارائه خواهند داد که در نهایت نتیجه ی رضایت بخشی را در پی خواهد داشت. مربی های باشگاه بدنسازی vip روش های آموزشی خود را متناسب با روحیات و شخصیت شما تنظیم می کنند تا تمرینات شما اثربخش تر واقع شود.

ارائه ی برنامه ی ارزیابی تناسب اندام

سام فیت یک برنامه ی تمرینی اصولی به شما ارائه خواهد داد که تاثیر چشمگیری روی پیشرفت و سرعت کار شما دارد. لاکچری ترین باشگاه بدنسازی به صورت تخصصی ابتدا به بررسی وضعیت جسمانی شما می پردازد. نتیجه ی ارزیابی وضعیت عضلات، قدرت جسمانی و انعطاف پذیری بدن، ضربان قلب و… با دقت ثبت می شود. هدف شما از انجام فعالیت ورزشی باید مشخص شود. آیا به توصیه دکتر برای کاهش وزن شروع به ورزش کرده اید؟ آیا به بادی بیلدینگ و داشتن اندام زیبا می اندیشید؟ در هرصورت انگیزه و تعیین هدف تاثیر زیادی روی نتیجه ی تمرینات و فعالیت شما می گذارد.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

بزرگترین باشگاه ورزشی مجهز به بهترین تجهیزات کاردیو

تمرینات کاردیو شامل یک سری تمرینات هوازی می شود که برای سلامت بدن مفید است. در بزرگترین باشگاه بدنسازی یعنی سام فیت به روز ترین تجهیزات آمادگی جسمانی و کاردیو وجود دارد. از این تمرینات برای کاهش وزن، افزایش قدرت بدنی، تناسب اندام و بهبود عملکرد اندام های داخلی بدن استفاده می شود.

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

لاکچری ترین باشگاه بدنسازی دارای بهترین امکانات شخصی

تمامی امکانات و تجهیزاتی که شما انتظار دارید و حتی مواردی که فکرش را نمی کنید و شما را شگفت زده خواهد کرد؛ همه در بزرگترین باشگاه ورزشی سام فیت وجود دارد. ساعت کاری باشگاه کاملا مناسب است و افرادی که مشغله کاری و شخصی زیادی دارند هم می توانند در کلاس های ترکیبی تناسب اندام سام فیت شرکت کنند. علاوه بر امکانات ورزشی و تخصصی بدنسازی امکانات جذابی مانند میز های بیلیارد، سونا، جکوزی و استخر برای مشتریان خوب باشگاه وجود دارد. این امکانات تفریحی و ورزشی باعث می شود در کنار ورزش حس لذت و آرامش را تجربه کنید.

 سام فیت به عنوان بزرگترین باشگاه بدنسازی تهران مناسب ترین خدمات تخصصی در حیطه های مختلف ورزشی را به شما عرضه می کند.

هزینه ی عضویت در لاکچری ترین باشگاه بدنسازی

هزینه ی عضویت در لاکچری ترین باشگاه بدنسازی سام فیت بسته به شعب و تعداد جلسات متغیر است. این باشگاه مدرن با وجود به روز ترین تجهیزات و امکانات به همراه تیم مجرب مربیان متبحر، خدمات جامعی را به شما ارائه می دهد. درست است که هزینه های باشگاه های ورزشی بالاست ولی در نهایت به تناسب اندام و سلامتی شما منجر خواهد شد.

عضویت در باشگاه بدنسازی vip که تعداد جلسات آن نامحدود است به درمان مشکلات روحی و فارغ شدن از دغدغه های فکری روزمره کمک خواهد کرد. داشتن عضویت ویژه امکانات جذابی مانند داشتن کمد اختصاصی، خشکشویی لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، سرویس و حمام VIP و امکان ورود به باشگاه و استفاده از خدمات به همراه مهمان را شامل می شود.

مجموعه ی ورزشی سام فیت همواره جهت کسب رضایت شما با وجود بهترین امکانات ورزشی می کوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات فعالیت شعبات باشگاه سام فیت در تعطیلات پایان ماه صفر

شعبه الماس طبق روال عادی

شعبه صبا مال آقایان طبق روال عادی

شعبه صبا مال بانوان از ساعت 10 صبح الی 18 عصر

شعبه جمهوری آقایان از ساعت 8 صبح الی 20 شب

شعبه جمهوری بانوان از ساعت 10 صبح الی 18 عصر

شعبه شهرری از ساعت 8 صبح الی 20 شب

شعبه یافت آباد طبق روال عادی

Call Now Button